απο τους τρεις εξερευνητές
Το θηριώδες αυτό λεωφορείο σχεδιάστηκε από την κινεζική εταιρεία Shenzhen Huashi Future Parking Equipment και δεν κάνει τίποτε άλλο από το να «καβαλάει» την κίνηση: τα αυτοκίνητα περνούν από κάτω του - ή μάλλον...
τα περνάει αυτό από πάνω, όταν είναι μποτιλιαρισμένα. Απλώνεται σε δύο κυκλοφοριακές λωρίδες, η κατασκευή του κοστίζει λιγότερο απ' αυτή ενός μετρό και μπορεί να μεταφέρει στο γιγαντιαίο του βαγόνι έως και 1.200 επιβάτες σε ύψος 2,5 μέτρων πάνω από το οδόστρωμα. Αν εγκριθεί από την κυβέρνηση, οι πρώτες δοκιμές του θα ξεκινήσουν μέσα στο τρέχον έτος και, αν εγκατασταθεί, αναμένεται να μειώσει κατά 30% τις πραγματικά απίστευτες κυκλοφοριακές συμφορήσεις των κινεζικών πόλεων.
Μακάρι αυτό το είδος τρένου να βοηθήσει για να υπάρξουν λιγότερα τροχαια
πηγή:http://www.enet.gr
Το θηριώδες αυτό λεωφορείο σχεδιάστηκε από την κινεζική εταιρεία Shenzhen Huashi Future Parking Equipment και δεν κάνει τίποτε άλλο από το να «καβαλάει» την κίνηση: τα αυτοκίνητα περνούν από κάτω του - ή μάλλον...
τα περνάει αυτό από πάνω, όταν είναι μποτιλιαρισμένα. Απλώνεται σε δύο κυκλοφοριακές λωρίδες, η κατασκευή του κοστίζει λιγότερο απ' αυτή ενός μετρό και μπορεί να μεταφέρει στο γιγαντιαίο του βαγόνι έως και 1.200 επιβάτες σε ύψος 2,5 μέτρων πάνω από το οδόστρωμα. Αν εγκριθεί από την κυβέρνηση, οι πρώτες δοκιμές του θα ξεκινήσουν μέσα στο τρέχον έτος και, αν εγκατασταθεί, αναμένεται να μειώσει κατά 30% τις πραγματικά απίστευτες κυκλοφοριακές συμφορήσεις των κινεζικών πόλεων.
Μακάρι αυτό το είδος τρένου να βοηθήσει για να υπάρξουν λιγότερα τροχαια
πηγή:http://www.enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου