About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Σωστή διατροφή

Από τη μαθήτρια του ΣΤ 2 Φωτεινή Κ.

Όλοι μπορούμε να έχουμε μία πλούσια και σωστή διατροφή. Μήν νομίζετε πως θα τρώτε λίγο. Όταν κάνεις διατροφή πάντα έχεις πολλές επιλογές φαγητών. Ξεκινάμε με το πρωινό: θέλουμε ενέργεια για να μας κρατήσει (γάλα με κορνφλέιξ ή μπάρα ή ταχίνι με μέλι και φρυγανιά και ενα φρούτο).Για να δημιουργούνται καύσεις λίπους, το πρωινό πρέπει να το παίρνουμε μεταξύ 6:00-9:00. Για το δεκατιανό πρέπει να φας ένα φρούτο ή το μισό παστέλι ή ενα τόστ με χαμηλά λιπαρά (και πολύ νερό). Για το μεσημεριανό να φας κρέας, όσπρια, ψάρι, λαδερά και υδατάνθρακες ή άμυλο σε μικρές ποσότητες. Το απόγευμα κατά τις 5:00 ή 6:00 πρέπει να φας ένα φρούτο ή ταχίνι με μέλι και δύο φρυγανιές ή γιαούρτι με μέλι. Το βράδυ κατά τις 8:00, όχι πιο αργά να φας ένα τόστ με χαμηλά λιπαρά ή ένα αυγό με 1 τυρί με (χαμηλά λιπαρά) ή λίγο τόνο (ψάρι) με σαλάτα πάντα. Ααααα, και μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό!!!! 
 
Δείτε και ένα διάλογο δικής μου έμπνευσης...
 
Σοκολάτα:-Γεια σου, μικρή μου, αφού ψάχνεις κάτι να φας, φάε εμένα και όχι το χαζό καρότο!!! 
Καρότο:- Γεια, σου μικρή μου υγιή και όμορφη Θάλεια. Άμα με φας θα νιώσεις πιο ωραία και δεν θα παχύνεις καθόλου!!! Σοκολάτα: -Μην ακούς το άσχετο καρότο, γιατί σου λέει ψέματα άμα φας εμένα θα νιώσεις αυτή την γλυκάδα στα χείλη σου!!! Καρότο: -Αααα !! Μου έχεις σπάσει τα νεύρα, δεν σε αντέχω άλλο πια! 
Σοκολάτα: - Θα με φάει! Θα με φάει!
 Και τελικά το κοριτσάκι έφαγε το καρότο και όχι την σοκολάτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου