About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από την κ. Μαρία, ιδιοκτήτρια βιβλιοπωλείου

Από τους μαθητές του ΣΤ1, Αντώνη Δ., Γιώργο Γ. και Σοφία Κ.
Αυτή είναι μια συνέντευξη από ιδιοκτήτρια βιβλιοπωλείου. Αν θέλετε να μάθετε για αυτή τη δουλειά διαβάστε τα παρακάτω:
1.Γιατί επιλέξατε αυτή τη δουλειά;
Πάντα μου άρεσαν τα βιβλία αλλά δεν φανταζόμουν ότι θα ανοίξω βιβλιοπωλείο. Μας βοήθησε πάρα πολύ όμως ο πατέρας του συζύγου μου, που ήταν δάσκαλος και όσο να 'ναι ήξερε περισσότερα πράγματα για τα βιβλία. 
2. Είναι δύσκολή η δουλεία σας; 
Η δουλειά μου μπορεί να φαίνεται εύκολη αλλά δεν είναι και τόσο. Πρέπει ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεσαι για τα καινούργια βιβλία που κυκλοφορούν, ώστε να μπορείς να εξυπηρετείς τους πελάτες σου και να τους ενημερώνεις ανάλογα. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Το μας βιβλιοπωλείο μας δεν έχει μόνο βιβλία αλλά και χαρτικά , είδη χειροτεχνίας , δώρα , φωτοτυπίες και άλλα πολλά ,τα οποία πρέπει να γνωρίζεις καλά. Επίσης πρέπει πάντα να είσαι ευγενικός με τους πελάτες σου και να τους εξυπηρετείς σωστά.
3.Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό η δουλεία σας;
Κάτι ιδιαίτερο όχι, ίσως η επικοινωνία με τον κόσμο και μια παράξενη ηρεμία όταν είμαι στα βιβλία .
4.Ποιο είναι το πρόγραμμα ενός βιβλιοπώλη;
Ξεκινάμε κάθε πρωί την δουλεία μας 8:30 και συνήθως τελειώνουμε στις 3:00 το μεσημέρι .Το δύσκολο είναι τις διπλές μέρες που τελειώνουμε στις 9:30 το βράδυ, ειδικά όταν έχεις οικογένεια και παιδιά . Οι ώρες είναι πολλές και δυστυχώς αυτό είναι πρόβλημα γιατί δεν μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας όπως πρέπει .
5.Είστε ευχαριστημένη από τους συνεργάτες σας;
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη με τους συνεργάτες μου . Επικοινωνούμε πολύ καλά. Εργαζόμαστε αρμονικά, συζητάμε τα πάντα σε ότι αφορά τη δουλειά και πιστεύω ότι αυτό βγαίνει και στους πελάτες μας. Απ’ ό,τι μας λένε είναι ευχαριστημένοι.
6.Σας αρέσει η δουλεία σας;
Η δουλειά μου μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν ξέρω αν θα μου άρεσε να κάνω κάτι άλλο.Το μόνο που ήθελα είναι να έχω χρόνο να διαβάσω περισσότερα βιβλία . Ίσως όταν μεγαλώσουν τα παιδιά μου να έχω λίγο χρόνο έτσι ώστε να τα καταφέρω.

Ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σας και σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου