About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Μια βόλτα…στο μέλλον!!!

Από τον μαθητή του ΣΤ1, Γιώργο Φ.

 Εγώ και η αδελφή μου προχωρούσαμε στον δρόμο όπου πηγαίναμε για παγωτό. Τότε περάσαμε από μια χωματερή. Εκεί είδαμε μια παλιά περίεργη μηχανή και πρότεινα να πάμε να τη δούμε. Πάρα την κακοσμία που επικρατούσε στο χώρο παρατηρούσαμε με μεγάλη περιέργεια την μηχανή, ώσπου η αδελφή μου πάτησε ένα κουμπί που έγραφε "Κίνδυνος''. Τότε έγινε μια μεγάλη λάμψη και μετά από ένα σοκ που περάσαμε βρεθήκαμε σε ένα μέρος άγνωστο. Τότε καταλάβαμε πως είχαμε ταξιδέψει στο μέλλον...
  Τα πράγματα ήταν διαφορετικά όπως ο ουρανός ήταν  πάντα καταγάλανος και δεν βράδιαζε ποτέ! Όμως κουρασμένοι καθώς ήμασταν καθίσαμε σ ’ένα παγκάκι. Ενώ ξεκουραζόμασταν μας πήρε ο ύπνος.
  Μετά από πολλή ώρα ένας δυνατός θόρυβος μας ξύπνησε κι όταν ανοίξαμε τα μάτια μας είδαμε τον παπουτσωμένο γάτο και μας είπε πως δεχόμασταν επίθεση από εξωγήινους. Φορέσαμε κάτι στολές που μας έδωσε όπου με αυτές μπορούσες να πετάξεις. Μετά από μεγάλες καταστροφές που έγιναν βρήκα ένα κουτί γεμάτο εκρηκτικά και το έδεσα στο διαστημόπλοιό τους όπου εξερράγη. Όμως χωρίς να το καταλάβω μου ήρθε στο κεφάλι ένα κομμάτι από τα συντρίμμια και έπεσα λιπόθυμος στο έδαφος . 
 Όταν ξύπνησα ήμουν στο κρεβάτι ξαπλωμένος και η μαμά μου φώναζε ''Γιώργο, ώρα για σχολείο'' και κατάλαβα πως όλα ήταν ένα όνειρο!!!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου