About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Αινίγματα

από την μαθήτρια του ΣΤ3, Ηλιάνα Α.

  1. Άμα βλέπω δεν το βλέπω και το βλέπω όταν δεν βλέπω. Τι είναι ; 
  2. Πάει πάει και πίσω δε γυρνάει. Τι είναι ; 
  3. Τι είναι εκείνο που γεννιέται στα λουλούδια και πεθαίνει στην εκκλησία ; 
  4. Με κοιτάζεις, σε κοιτάζω, τρως, τρώω, γελάς, γελάω, άνθρωπος δεν είμαι. Τι είμαι; 
  5. Βασιλιάς δεν είμαι, κορόνα φοράω. Ρολόι δεν είμαι, τις ώρες μετράω.  Τι είμαι ; 
  6. Έχω μητέρα κόκκινη κι εγώ γεννιέμαι μαύρο, φτερά δεν έχω, μα πετώ τα σύννεφα για να βρω. Τι είμαι ; 
  7. Πράσινο σπιτάκι, κόκκινα παραθυράκια, μέσα κατοικούνε μαύρα αραπάκια .Τι είναι ;
  8. Άν είμαι νέος, μένω νέος. Άν είμαι γέρος, μένω γέρος. Τι είναι ; 
  9. Της μιλώ και μου μιλά, τραγουδώ και τραγουδά. Τι είναι ; 
  10. Σφυρίζει, βουίζει, βογγάει, τρίζει, τον ακούς μα δεν τον βλέπεις. Τι είναι ; 
  11. Γεννιέται ψηλό και πεθαίνει χαμηλό .Τι είναι;

Απαντήσεις: 
  1. (Το όνειρο)
  2. (Το ποτάμι)
  3. (Το κερί)
  4. (ο καθρέφτης)
  5. (ο πετεινός)
  6. (ο καπνός)
  7. (το καρπούζι)
  8. (η φωτογραφία)
  9. (η ηχώ)
  10. (ο άνεμος)
  11.  (Το κερί)








Πηγή:  www.mikrouli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου