About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από την κυρία Τόνια, νοσηλεύτρια του σχολείου μας

Από τους μαθητές του ΣΤ1

 Εμείς, τα παιδιά του ΣΤ’1, αποφασίσαμε να πάρουμε μια συνέντευξη από τη νοσηλεύτρια του σχολείου μας! Διαβάστε τη παρακάτω...

-Γεια σας κ. Τόνια, θα μπορούσαμε να σας κάνουμε μερικές ερωτήσεις;

-Ναι, φυσικά πείτε μου.

-Ποιο είναι το επάγγελμα σας;

-Νοσηλευτήρια

-Πού σπουδάσατε και γιατί επιλέξατε αυτή τη δουλειά;

-Σπούδασα στοΤΕΙ Ηράκλειου στο τμήμα Νοσηλευτικής. Επέλεξα αυτή τη δουλειά γιατί μου αρέσει να προσφέρω στον συνάνθρωπο μου.

-Πόσα χρόνια κάνετε αυτή την δουλειά και που έχετε δουλέψει;

-Κάνω αυτήν την δουλειά 7 χρόνια. Έχω δουλέψει στο τμήμα επιγόντων περιστατικών στο Νοσοκομείο Χανίων.

-Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε στη δουλειά σας;

-Οι δυσκολίες που αντιμετώπισα σε αυτή την δουλειά είναι πολλές. Υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας και ευθυνών, καθώς τα ωράρια που είναι εξουθενωτικά.

-Πώς αισθάνεστε όταν όλα πάνε καλά σε ένα δύσκολο περιστατικό;

-Νιώθεις μεγάλη ανακούφιση. Όσο κουρασμένος και να είσαι αυτό σου δίνει ευχαρίστηση και δύναμη να συνεχίσεις τη δουλειά σου.

-Αν σας δινόταν η ευκαιρία, θα αλλάζατε επάγγελμα;

-Σε καμία περίπτωση δεν θα άλλαζα επάγγελμα. Υπάρχουν βέβαια πολλά προβλήματα στον κλάδο μας, αλλά είναι και ένα επάγγελμα που το αγαπώ και το κάνω με μεγάλη ευχαρίστηση.

-Ποια είναι η τα όνειρα σας για το μέλλον;

-Τα όνειρά μου για το μέλλον όσο αναφορά τα επαγγελματικά μου είναι να βρω μία μόνιμη δουλειά σε ένα μεγάλο νοσοκομείο και να εξειδικευτώ στην καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση.

-Θα προτείνατε σε κάποιους νέους να ακολουθήσουν τη δουλειά σας;

-Θα μπορούσα να προτείνω σε νέα άτομα να το ακολουθήσουν, αρκεί να το αγαπούν. Είναι ένα επάγγελμα που μόνο με αγάπη μπορείς να το κάνεις σωστά. Αλλιώς ίσως να μην αντέξεις τις συνθήκες.

-Τι θα τους συμβουλεύατε;

-Συμβουλή μου είναι πριν το επιλέξουν να συνειδητοποιήσουν τι πρόκειται να κάνουν και τι πρόκειται να δουν. Είναι πολύ ψυχοφθόρο επάγγελμα. Πρέπει να αντέξεις. Αν δεν είσαι έτοιμος, μην το αρχίσεις καν. Βλέπεις καθημερινά τον πόνο και την αρρώστια και επίσης πρέπει να είσαι έτοιμος ψυχολογικά, αλλιώς θα σου είναι πολύ κουραστικό και δύσκολο.

- Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε! Να είστε καλά!

- Εγώ σας ευχαριστώ που θελήσατε να μάθετε περισσότερα για τη δουλειά μου!

-Γεια σας!!

-Γεια σας!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου