About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον προπονητή του ΠΟΑ κύριο Αντώνη Κεφαλούκο

Από τον μαθητή του ΣΤ1, Άγγελο Σκ.

Πήρα συνέντευξη από τον προπονητή τερματοφυλάκων  τον κύριο Κεφαλούκο. 

- Πόσων χρονών αρχίσατε να παίζετε ποδόσφαιρο;


Ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο όταν ήμουν 10 ετών
.

- Παίξατε σε άλλη ομάδα εκτός τον ΠΟΑ;

- Ναι, έχω παίξει στον Εθνικό Πειραιώς, στον Θρίαμβο Αθηνών, στον Χαραυγιακό, στον ΑΟΑΝ (Άγιος Νικόλαος) και στην Ελούντα. 

- Τι θέση παίζατε;

- Ήμουν τερματοφύλακας.Είναι η πιο υπεύθυνη θέση, και τα συνδύαζα όλα!! Μπορείς να έχεις συμμετοχή σε όλη την διάρκεια του ματς!

- Σε ποια ηλικία και γιατί σταματήσατε το ποδόσφαιρο;

- Σταμάτησα στα 40! Ο λόγος είναι ότι μετά από κάποια χρόνια πρέπει πρέπει να σεβόμαστε το σώμα μας και την ηλικία μας.

- Σας αρέσει να βοηθάτε τα παιδιά να μαθαίνουν ποδόσφαιρο;

- Ναι , μου αρέσει πολύ να βοηθώ τα παιδιά να κατάφερουν να παίζουν σε υψηλό επίπεδο. Το σίγουρο είναι ότι  οι προπονητές τα επηρεάζουν προς αυτή την κατεύθυνση σε αυτή την κρίσιμη ηλικία.

- Αν μια ομάδα μεγάλης κατηγορίας σας ήθελε για προπονητή θα φεύγατε από τον ΠΟΑ;

- Όχι δεν θα έφευγα, γιατί στη παρούσα φάση δεν είμαι επαγγελματίας. Αυτό που κάνω δεν το κάνω με σκοπό τα οικονομικά οφέλη, αλλά επειδή το αγαπώ.

- Κατά την γνώμη σας ποια είναι η πιο δύσκολη θέση στο ποδόσφαιρο;

- Του τερματοφύλακα, πιστεύω γιατί είναι η πιο υπεύθυνη θέση και γι΄ αυτό πιστεύω ότι είναι και η δυσκολότερη.

- Πώς αποφασίσατε να γίνετε τερματοφύλακας και γιατί;

- Θα μπορούσα κάλλιστα να ήμουν και ποδοσφαιριστής αλλά η θέση του τερματοφύλακαςμε εντυπωσίαζε πάντα. Ίσως και να με επηρέασαν τα πρωτότυπα που είχα π.χ. Τάκης Οικονομόπουλος!!! Νίκος Σαργάνης!!! 


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!! 








































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου