About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Ανέκδοτα με τον Τοτό

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Ευαγγελία Κ.

Ξέρω μερικά πολύ ωραία ανέκδοτα που θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας !!!

Ήταν αποκριές, και λέει ο Τοτός στον μπαμπά του

- Τα παιδιά στο σχολείο αποφασίσαμε να κάνουμε πάρτι μασκέ.

- Και εσύ τί θα ντυθείς;

- Σταχτοπούτα!

Μόλις το άκουσε αυτό ο πατέρας του, τον αρχίζει στις κλωτσιές!

Τον επόμενο χρόνο, πάλι αποκριές, λέει ο Tοτός στον πατέρα του.

- Φέτος μπαμπά θα ντυθώ Χιονάτη!

Μόλις το άκουσε αυτό ο πατέρας του Τοτού, τον αρχίζει πάλι στο ξύλο!

Την επόμενη χρονιά, στις απόκριες, λέει ο Τοτός στον μπαμπά του:

- Μπαμπά, μπορείς να μου αγοράσεις ένα σπαθί;

- Ναι, λέει χαρούμενος ο πατέρας του.

- Μπαμπά, μπορείς να μου πάρεις και μία ασπίδα;

- Ναι αγορίνα μου! λέει ο πατέρας ανακουφισμένος.

- Επίσης, μπορείς να μου αγοράσεις και ένα θώρακα;

- Ναι αγόρι μου, λέει ο πατέρας του, νιώθοντας ο πιο ευτυχισμένος πατέρας του κόσμου. Αλλά, για πες μου τι θέλεις να ντυθείς;

- Ζήνα!!!



Η γιαγιά του Τοτού του δίνει λεφτά για τα γενέθλια του! Ο Τοτός τα παίρνει και φεύγει αλλά τον σταματάει η μητέρα του:

- Τοτέ κάτι ξέχασες να πεις στην γιαγιά σου!

- Τι;

- Τι λέω εγώ στον πατέρα σου κάθε φορά που μου δίνει λεφτά;

- Αααααααααα, λεει ο Τοτος, και απανταει στην γιαγια: μόνο αυτά έχεις;



Λέει η κυρία στον Τοτό:

- Τοτό, αν η μαμά σου πάρει μία φούστα με 50 ευρώ, μια μπλούζα με 90 ευρώ και ένα τζιν με 100 ευρώ, τι μας κάνει;

- Έναν μπαμπά έξαλλο, κυρία!



Ελπίζω να σας άρεσαν τα ανέκδοτα μου και να γελάσατε διαβάζοντάς τα...






1 σχόλιο: