About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Η ιστορία μίας φωτογραφικής μηχανής…

Από τις μαθήτριες του ΣΤ 2 Σοφία Λ. και Μιχαέλα Β.

"Μία φορά ένας πελάτης είχε πάρει από ένα κατάστημα μία φωτογραφική μηχανή αλλά του χάλασε και πήγε με την εγγύηση της μηχανής για να δει τι θα κάνει. Τώρα θα δείτε τον διάλογο μεταξύ του πελάτη και του πωλητή. (Ο διάλογος γράφτηκε για μια εργασία της Γλώσσας).

-Γεια σας, καλημέρα, τι κάνετε;
-Γεια σας, καλά, εσείς;
-Καλά, ευχαριστώ!
-Καθίστε.
-Ευχαριστώ αλλά βιάζομαι.
-Σε τι θα μπορούσα να σας βοηθήσω λοιπόν;
-Λοιπόν την περασμένη Δευτέρα αγόρασα από εδώ μία φωτογραφική μηχανή και με το που την άνοιξα χάλασε και δεν έβγαζε τις φωτογραφίες που ήθελα να βγάλει.
-Μήπως κρατάτε την εγγύηση της μηχανής;
-Ναι, βεβαίως είναι για 3 χρόνια ελπίζω να μπορείτε να κάνετε κάτι.
-Φυσικά και μπορούμε.
-Ωραία θα μου την φτιάξετε ή θα μου δώσετε μία καινούργια;
-Για ένα λεπτάκι, κυρία μου, δεν είμαι βεβαιωμένη ακόμα ότι η μηχανή χάλασε την ώρα που ακόμα κανείς δεν την είχε ανοίξει. Πρέπει να μου απαντήσετε ειλικρινά σε κάποιες ερωτήσεις που θα σας ρωτήσω αμέσως.
-Μάλιστα, κυρία μου, μόνο να κάνετε λίγο γρήγορα, γιατί βιάζομαι.
-Μην ανησυχείτε, δεν θα σας καθυστερήσω πολύ.
-Ωραία, ευχαριστώ!
-Ωραία ας ξεκινήσουμε. Είστε βεβαιωμένη ότι δεν σας έγινε κάποιο ατύχημα με την μηχανή;
-Εμμ… δεν νομίζω!
-Είστε σίγουρη, γιατί πολύ ύποπτη μου φαίνεστε!
-Ναι, είμαι σίγουρη και γιατί σας φαίνομαι ύποπτη;
-Τέλος πάντων, ας προχωρήσουμε. Συμβουλευτήκατε τις οδηγίες χρήσης;
-Εμμ… τις είδα πολλές και δεν τις διάβασα.
-Τι εννοείτε τις είδατε πολλές;
-Πάντως δεν πιστεύω να έχω κάνει κάποιο λάθος γιατί ξέρω από αυτά.
-Λοιπόν θα κάνω ότι μπορώ, επειδή ήσασταν πολύ ευγενική μαζί μου, αν και πιστεύω πως η μηχανή χάλασε από ζημιά σας.
-Βασικά, η αλήθεια είναι πως εγώ κατά λάθος μου έπεσε από τα χέρια μου σε ένα ποτήρι νερό και σας το παραδέχομαι. Δέχομαι να σας πληρώσω όσα είναι για να φτιαχτεί.
-Όχι , όχι δεν είναι ανάγκη, θέλετε να σας κάνουμε μία προσφορά στην μισή τιμή;
-Ναι, ευχαριστώ, γεια σας τώρα και ευχαριστώ για την βοήθειά σας!
-Τίποτα!

Και έτσι ο πελάτης έφυγε κερδισμένος, γιατί από απροσεξία του χάλασε η μηχανή. Είδατε πως η ευγένεια του πελάτη τον έκανε να πληρώσει την μισή τιμή; "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου