About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον υπεύθυνο ενημέρωσης στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Από τους μαθητές του ΣΤ1, Γιώργο Γ. και Σοφία Κ.
Όλη η Έκτη τάξη του σχολείου μας πήγε εκδρομή στις 17/2 στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Αποφασίσαμε λοιπόν να πάρουμε συνέντευξη από τον υπεύθυνο ενημέρωσης. Αν θέλετε να μάθετε για τη συνέντευξη διαβάστε τα παρακάτω:

-Γιατί επιλέξατε αυτή τη δουλειά; 

-Είναι μια δουλειά που μου επιτρέπει να ασχολούμαι με το αντικείμενο μου (βιολογία), και παράλληλα να έρχομαι σε επαφή με παιδιά και ενήλικες και να μεταφέρω τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου πάνω σε αυτό. 

-Έχετε κάνει  μεταπτυχιακά; 

-Έχω πτυχίο βιολογίας και μεταπτυχιακό τίτλο σε θέματα περιβάλλοντος.

-Πώς μαθαίνετε τα τόσα πολλά εκθέματα που φιλοξενεί το Μουσείο; 

-Οι πληροφορίες ήρθαν μέσα από όσα έμαθα καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών μου, από συζητήσεις με ερευνητές του Μουσείου και του ανεπιστημίου αλλά και αρκετό διάβασμα (ειδικά για τις εκθέσεις που έρχονται και φεύγουν). Αφού όμως τα θέματα είναι συναφή με το αντικείμενο που διάλεξα να σπουδάσω μπορώ να πω ότι η απορρόφηση αυτών των πληροφοριών γίνεται εύκολα και ευχάριστα. 

- Έχει κάτι ιδιαίτερο η δουλειά σας; 

-Το ιδιαίτερο νομίζω με τη δουλειά αυτή είναι η καθημερινή επαφή με τους επισκέπτες και οι συζητήσεις που κάνουμε επάνω σε θέματα που οι περισσότεροι άνθρωποι είτε δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι είτε έχουν μια σχετικά παρεξηγημένη εικόνα (περιβάλλον, βιολογία, οικολογία, παλαιοντολογία κ.τ.λ.). 

- Ποιο είναι το πρόγραμμα σας καθημερινά; 

-Το πρόγραμμα στη δουλειά είναι λίγο ρευστό αφού εξαρτάται άμεσα από την προσέλευση του κοινού αλλά και τις διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνονται στο Μουσείο. Έτσι κάθε μέρα είναι διαφορετική. 

- Είναι δύσκολη η δουλειά σας ;

-Δεν ξέρω αν η δουλειά μου είναι δύσκολη αλλά σίγουρα είναι ευχάριστη οπότε στο τέλος της ημέρας τα συναισθήματα είναι θετικά. 

-Είστε ευχαριστημένος από τους συνεργάτες σας;

-Αρκετοί συνεργάτες μου είναι ιδιαίτερα αξιόλογοι άνθρωποι με γνώσεις, ικανότητες και άψογη συμπεριφορά. Γι’ αυτό νιώθω αρκετά τυχερός στο χώρο που εργάζομαι.

-Σας αρέσει αυτή η δουλειά;

-Η δουλειά αυτή μου αρέσει πολύ μιας και συνεχώς μαθαίνεις νέα πράγματα, αποκτάς μια καθημερινή εντύπωση για το τι εικόνα έχει ο περισσότερος κόσμος για θέματα βιολογικού περιεχομένου αλλά και παράλληλα βρίσκεσαι σε άμεση επαφή με ερευνητές που ανακαλύπτουν συνεχώς νέα γνώση επάνω στον τομέα. 

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη!!!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου