About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Η ζωή ενός μαθητή την εποχή της τηλεκπαίδευσης

απο το μαθητή του Στ2 Θεόφιλο Μ.

   Πρόσφατα ήρθαμε αντιμέτωποι με κάτι το αναπάντεχο. Τον κορωνοϊό. Έτσι χρειάστηκε να πάρουμε αρκετά μέτρα προστασίας, όπως να κλείσουν τα σχολεία. Δεν υπήρχε λοιπόν η δυνατότητα να πηγαίνουμε στο σχολείο να μορφωνόμαστε. Έτσι προωθήθηκε η τηλεδιάσκεψη.
  
 Η τηλεδιάσκεψη είναι ένας πρωτοποριακός τρόπος για να συζητάμε για διάφορα θέματα και στην περίπτωσή μας ακόμα και να διδασκόμαστε.

   Όπως μπορεί να μαντέψατε είμαι κι εγώ ένας μαθητής που βίωσε αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία. Η άποψή μου για την τηλεδιάσκεψη δεν είναι και η καλύτερη, αλλά μου αρέσει να μαθαίνω κι έτσι συμβιβάζομαι.

   Το πρωινό ξύπνημα δεν ήταν κάτι που με απασχολούσε εκείνη την περίοδο εφόσον η καθημερινή τηλεδιάσκεψη ξεκινούσε το μεσημέρι. Αφού είχα ξυπνήσει και είχα τελειώσει το πρωινό μου γεύμα, περιποιούμουν το κατοικίδιό μου, ένα λευκό, αρσενικό καναρίνι. Στη συνέχεια συνδεόμουν στα μέσα σχολικής δικτύωσης για να ελέγξω αν είχε αναρτήσει ο δάσκαλός μας κάτι καινούριο για να μελετήσουμε αλλά και για να επικοινωνήσω με τους φίλους μου. Επίσης διάβαζα και τα μαθήματα της ημέρας που δεν είχα προλάβει να μελετήσω από την προηγούμενη μέρα αλλά ακόμα και τα εξωσχολικά μου μαθήματα όπως τις ξένες γλώσσες. Παίζοντας κιθάρα ξεχνούσα για λίγο τα σχολικά μου μαθήματα.

   Έπειτα ξεκινούσε η ατελείωτη συνήθως (έτσι μου φαινόταν), τηλεδιάσκεψη. Τότε ήταν χειμώνας έτσι στης πέντε και μισή η ώρα που τελείωνα είχε ήδη βραδιάσει. Τις περισσότερες ημέρες είχα τις αναπόφευκτες εξωσχολικές δραστηριότητες, που μου ροκάνιζαν αρκετό πολύτιμο χρόνο.
   Έτσι δεν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο για δραστηριότητες που με χαροποιούν, όπως το να κάνω ποδήλατο, να παίζω ποδόσφαιρο και επιτραπέζια με την οικογένειά μου. Τα βράδια καθώς απαγορευόταν η μετακίνηση μετά τις εννιά μετά μεσημβρίας, όλη η οικογένεια μαζευόταν στο σπίτι νωρίς. Έτσι μπορούσαμε να περνάμε λίγο ποιοτικό χρόνο γιατί κατά τις έντεκα η ώρα νύσταζα και δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω άλλο στις καθημερινές μου υποχρεώσεις.

   Ο τρόπος της τηλεδιάσκεψης είναι ένας πολύ διαφορετικός τρόπος εκμάθησης. Όμως είχε τα θετικά και τα αρνητικά του. Ξεκινώντας με τα θετικά της τηλεδιάσκεψης θα σημείωνα ότι η ώρα που ξεκινούσε μας διευκόλυνε καθώς ξεκινούσε το μεσημέρι και δεν είχαμε το άγχος του πρωινού ξυπνήματος. Είχαμε την ευκαιρία να περνάμε λιγότερο χρόνο στην σχολική εκμάθηση καθώς το Υπουργείο μας είχε μειώσει τα ημερήσια μαθήματα και τις ώρες των ημερησίων μαθημάτων. Τα μαθήματα γινόταν με πολλές ευχάριστες εφαρμογές, με τις οποίες εξεταζόμασταν και στα μαθήματα. Από την άλλη μεριά δεν είχαμε την δυνατότητα να συγκεντρωνόμαστε αρκετά και να συμμετέχουμε πιο ενεργά στο μάθημα γιατί πολλές φορές οι κάμερες ήταν κλειστές. Επίσης ήταν εύκολο να παρασυρθούμε από διάφορα ηλεκτρονικά παιχνίδια και προβολές που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Οι δάσκαλοι δεν προλάβαιναν να μας παραδώσουν όσα ήθελαν μέσα σε μία αρκετά μειωμένη μαθησιακή ώρα. Έτσι μας αποσπούσαν αρκετό χρόνο από το διάλειμμά μας . Τέλος κάποιοι μαθητές δυστυχώς δε είχαν τη δυνατότητα να συνδεθούν στην πλατφόρμα λόγω της κακής σύνδεσης ή άλλων αιτίων. 

   Κατά την γνώμη μου το να είμαστε στο σχολείο είναι πιο αποδοτικό, αλλά εφόσον αφορά την παγκόσμια υγεία συμφωνώ ότι πρέπει να κάνουμε τηλεδιάσκεψη. Όμως προς το παρόν όλα αυτά για τα παιδιά του δημοτικού είναι παρελθόν, αφού το κράτος και οι λοιμωξιολόγοι εγκρίνουν το άνοιγμα των σχολείων.

   Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που μπορέσαμε να ανταπεξέλθουμε μαθησιακά κατά τη διάρκεια αυτής της παγκόσμιας πανδημίας και ελπίζω όπως κι εσείς να αφανιστεί γρήγορα και αποτελεσματικά ο φονικός αυτός ιός που ονομάζεται κορωνοϊός.



Και μην ξεχνάτε ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει,

γι’ αυτό φοράμε μάσκα,

κρατάμε αποστάσεις,

μένουμε ασφαλείς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου