About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Τερατάκια τσέπης

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Ελένη Π.

 ''Τερατάκια τσέπης''. Ενα τραγούδι που ακούγεται σαν παιδικό αλλά μάλλον πρέπει να το ακούνε οι μπαμπάδες για να μαθαίνουνε.

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου 








στίχοι: 

Στα τριάντα σου 
δεν κρατιόσουνα 
για άνετος μου περνιόσουνα
τώρα στα σαρανταπέντε 
πατριάρχης το `χεις δει

Ούτε ειλικρινής 
ούτε ανθρωπιστής 
σαν ξοφλημένος αγωνιστής
που φοβάται το παιχνίδι 
και το παίζει δικαστής

Τερατάκι της τσέπης
καθρεφτάκι της λύπης
κάποτε ήμουνα χίπις
και φρικιό και αντιεξουσιαστής

Τι καρνάβαλος 
τι κανίβαλος 
εγώ ο δικός σου αντίλαλος
πως θα γίνω σχεδιάζεις 
μα απ’ τη μύτη θα σου βγει

Πού το πάω εγώ 
τι ζητάς εσύ 
αν δεις σωστά την απόσταση
δε θα έχεις στο τσεπάκι 
έτοιμη τη συνταγή

Μα τι λες ρε μεγάλε
πόσο μου `μοιασες σ’ όλα
παικταρά παρ’ τα μου όλα
άσε κάτι για τον ψυχαναλυτή

Γι’ αυτό μη μιλάς 
και μη μου κολλάς 
για να το παίζεις χαζομπαμπάς
αν ζητάς κολλητιλίκια 
μάθε να μη μου τη σπας

Στα τριάντα σου 
δεν κρατιόσουνα 
για άνετος μου περνιόσουνα
τώρα στα σαρανταπέντε
πατριάρχης το `χεις δει

Συμφωνήσαμε και πατσίσαμε 
κι αφού κι οι δυο 
την πατήσαμε 
συνεχίζουμε με κόντρες 
μια σχέση τρυφερή 

Και αφού κανείς 
δεν ευθύνεται 
αυξάνεται και πληθύνεται 
του ανθρώπου η συμμορία 
ζούγκλα οικογενειακή





πηγή: https://www.youtube.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου