About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τη δασκάλα του μπαλέτου μου την κ. Εύα

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Άννα Σπ.

 Διαβάστε την συνέντευξη που πήρα από την κ. Εύα μια πολύ καλή δασκάλα που μου διδάσκει κλασσικό χορό…

-Γεια σας κ. Εύα! Θα μπορούσα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις;

-Φυσικά! 

-Πόσα χρόνια διδάσκετε μπαλέτο; 

-6 χρόνια περίπου. 

-Ποιο είδος χορού έχετε σπουδάσει; 

-Έχω σπουδάσει Κλασσικό μπαλέτο του αγγλικού συστήματος της Βασιλικής Ακαδημίας χορού (RAD). 

-Για ποιον λόγο επιλέξατε αυτό το επάγγελμα;

-Επέλεξα αυτό το επάγγελμα διότι μου δίνεται η ευκαιρία να συνδυάσω 2 αγαπημένα ,για μένα ,«πράγματα» τον χορό και τα παιδιά. 

-Έχετε αλλάξει γνώμη για την πορεία των σπουδών σας;

-Δεν έχω αλλάξει γνώμη, διότι κατάφερα να σπουδάσω και μια πολύ σημαντική επιστήμη (Διατροφή & Διαιτολογια) πριν από τις σπουδές στον χορό και συνδυάζεται εξαιρετικά. Στην συνέχεια ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην διδασκαλία του κλασσικού χορού.

-Πως νιώθατε όταν χορεύατε;

-Στο παρελθόν ένιωθα απόλυτη ελευθερία κι ευτυχία τώρα πλέον δεν έχω την δυνατότητα λογω της διδασκαλίας επομένως το βιώνω διαφορετικά αλλά και πάλι νιώθω πλήρης.

-Ποιο είναι κατά την γνώμη σας το μεγαλύτερο κατόρθωμα που έχετε καταφέρει σχετικά με τον χορό;

-Το σπουδαιότερο για μένα κατόρθωμα σχετικά με τον χορό είναι η όμορφη και ουσιαστική επικοινωνία που έχω με τους μαθητές μου.

-Και τέλος πως νιώθετε σήμερα σχετικά με τον χορό;

-Σήμερα νιώθω πως έχω να μεταδώσω πολλές ακόμη πληροφορίες και γνώσεις κι αυτό με γεμίζει με αγάπη και ανυπομονησία .

-Ευχαριστώ πολύ κυρία Εύα για τον χρόνο σας. Να συνεχίσετε με την ίδια αγάπη να μας διδάσκετε... 

-Και εγώ σ' ευχαριστώ Άννα!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου