About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από την κ. Frau Adrea M. καθηγήτρια γερμανικής γλώσσας

Από τις μαθήτριες του ΣΤ1, Αντονέτα Τ. και Χαρά Α. 
Πήραμε συνέντευξη από την κ. Frau Adrea M. η οποία είναι δασκάλα γερμανικής γλώσσας.

-Σε ποια πόλη της Γερμανίας γεννηθήκατε;

-Γεννήθηκα στο Μόναχο, όπου και μεγάλωσα. 

-Σε ποιο πανεπιστήμιο σπουδάσατε; 

-Σπούδασα στο πανεπιστήμιο του Μονάχου. 

-Γιατί αποφασίσατε να έρθετε στην Ελλάδα; 

-Είχα έρθει για διακοπές στην Ελλάδα για να επισκεφτώ τους συγγενείς της μητέρας μου όπου και γνώρισα το σύζυγο μου. Έτσι αποφασίσαμε να μείνουμε μόνιμα στην Ελλάδα.
-Πόσο καιρό ζείτε στην Ελλάδα;

-Στην Ελλάδα εγκαταστάθηκα το 1994.

-Ποια χώρα σας αρέσει περισσότερο; Η Ελλάδα ή η Γερμανία;

-Αυτές τις δύο χώρες τις αγαπώ το ίδιο γιατί τις θεωρώ και τις δύο πατρίδες μου. Ο πατέρας μου είναι Γερμανός και η μητέρα μου είναι Ελληνίδα.

-Ποια είναι τα χαρακτηριστικότερα αξιοθέατα του Μονάχου;

-Τα πιο χαρακτηριστικά αξιοθέατα του Μονάχου είναι το Ολυμπιακό πάρκο και το Μουσείο Γερμανικής Ιστορίας.


-Γιατί επιλέξατε αυτό το επάγγελμα;

-Ο πατέρας μου ήταν δάσκαλος και μου άρεσε πολύ το επάγγελμα του. Έτσι επηρεασμένη από αυτόν ακολούθησα το παράδειγμα του.

-Είσαστε ευχαριστημένη από το επάγγελμά σας;

-Το επάγγελμα μου το αγαπώ πολύ διότι μου δίνει την ευκαιρία να έρχομαι σε επαφή με τα παιδιά.

-Πόσες ξένες γλώσσες μιλάτε;

-Μιλάω Γερμανικά, Ελληνικά και Αγγλικά.

-Σε τι ωφελούν έναν άνθρωπο οι ξένες γλώσσες;

-Βοηθάνε στην πνευματική ανάπτυξη και μόρφωση των ανθρώπων.

-Γιατί είναι καλό τα παιδιά να μαθαίνουν ξένες γλώσσες;

-Τους δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με ανθρώπους από άλλες χώρες και να πάρουν ιδέες και πληροφορίες από διαφορετικούς πολιτισμούς.

Ευχαριστούμε την κ. Frau Andrea Muller που μας έδωσε αυτή τη συνέντευξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου