About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη με την κα Δέσποινα Γριβάκη , ιδιοκτήτρια κέντρου ξένων γλωσσών.

 απο τις μαθήτριες του Στ1 Ιωάννα Κ. και Αριάδνη Κ.

Πώς σας λένε;
Δέσποινα Γριβάκη
Πόσα χρόνια σπουδάζατε και τι σπουδάζατε;
Σπούδαζα 5 χρόνια  στην Αγγλία ,πτυχίο : Αγγλική Φιλολογία , μεταπτυχιακό :Οργάνωση Σχεδιασμός και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Οργανισμό  
 Από ποια ηλικία ενδιαφερθήκατε για τα Αγγλικά;
Από  την Δευτέρα Δημοτικού 
Έχετε δουλέψει σαν δασκάλα ποτέ;
Ναι . Φοιτήτρια δούλευα τα καλοκαίρια  και ολοκλήρωσα  τις σπουδές μου το 2002
Σας αρέσει να βοηθάτε παιδιά να μαθαίνουν Αγγλικά   και αν ναι γιατί;


Λατρεύω την αγγλική γλώσσα και τα παιδιά και μου αρέσει να τα βοηθάω να μάθουν μια ξένη γλώσσα .Γιατί  αγαπώ την γλώσσα αυτήν αλλά και γιατί γνωρίζω ότι η γνώση της θα είναι πολύ βασική για το μέλλον τους και την σταδιοδρομία τους
Πότε ανοίξατε το κέντρο ξένων γλωσσών Γριβάκη και γιατί;
Το άνοιξα το 2005 επειδή έγινα αρκετά γνωστή είχα πολλούς μαθητές .Έχω σπουδάσει Διοίκηση Εκπαιδευτικών Οργανισμών και ήθελα να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου
Τι σας έκανε να ενδιαφερθείτε περισσότερο για τα Αγγλικά ;
Η δασκάλα μου η οποία ήταν πολύ καλή και την είχα σαν πρότυπο αυτή ήταν και η πρώτη μου εργοδότρια
Ποια πιστεύετε  ότι είναι τα κατά και πια τα υπέρ αυτού του επαγγέλματος;
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν  κατά υπάρχουν μόνο υπέρ τα εξής: είσαι με παιδιά, νιώθεις σαν παιδί ,ξεχνάς τα προβλήματα σου , μεταδίδεις γνώσεις ,αποτελείς πρότυπο και χαίρεσαι βλέποντας να μεγαλώνουν κατά την διάρκεια των χρόνων
Τι ώρα έρχεστε και τι ώρα φεύγετε από το κέντρο;
Έρχομαι 11:00 το πρωί και  φεύγω 10:00-10:30 το βραδύ
Είχατε  σκεφτεί  να κάνετε μια άλλη δουλεία;
Ναι ήμουν ανάμεσα στα αγγλικά και στην ψυχολογία  
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το χρόνο σας

2 σχόλια: