About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από την καθηγήτρια μουσικής κυρία Παρασύρη Πόπη

απο τις μαθήτριες του Στ1 Σταυρούλα Ρ. και Χαρά Ε.
  
  Η μουσική είναι  τρόπος ζωής και έκφρασης. Με τη μουσική ταξιδεύεις, ξεπερνάς πιο εύκολα ένα πρόβλημα και κουβαλάς μέσα σου μια μελωδία ή ένα στίχο. Έτσι αποφασίσαμε να πάρουμε συνέντευξη από την καθηγήτρια μουσικής κυρία Παρασύρη Πόπη. 
-Γεια σας πώς σας λένε και τι δουλειά κάνετε;

Γεια σας με λένε Παρασύρη Πόπη και είμαι καθηγήτρια μουσικής.

 -Τι μουσικά όργανα ξέρετε να παίζετε; 

 Ξέρω να παίζω πιάνο, αρμόνιο και ακορντεόν. 

 -Από πότε ξεκινήσατε να μαθαίνετε αυτά τα όργανα;

 Ξεκίνησα να μαθαίνω αρμόνιο στην Τρίτη Δημοτικού και συνέχισα με πιάνο από την Τετάρτη Δημοτικού.

 -Πόσα χρόνια κάνατε μουσική πριν γίνετε δασκάλα;


 Χρειάστηκε πολύς καιρός για να γίνω δασκάλα μουσικής και επίσης χρειάστηκε πολλή μελέτη. Έτσι εγώ έκανα μουσική για 12 χρόνια.

 -Τι σας έκανε να αγαπήσετε την μουσική;



Από μικρή αγαπούσα την μουσική. Αυτό το οφείλω στη μαμά μου και στον μπαμπά μου, κυρίως στον μπαμπά μου επειδή έπαιζε λύρα.

 -Τι είναι για σας η μουσική;  

 Η μουσική για εμένα είναι μαγεία γι΄ αυτό και ασχολήθηκα τόσα χρόνια μ΄ αυτή.  

 -Πόσο εύκολο είναι να μαθαίνετε τα όργανα που μπορείτε να παίζετε σε μικρά και μεγάλα παιδιά;

 Δεν είναι εύκολο αλλά πολύ ευχάριστο επειδή μου αρέσει να εργάζομαι με παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου