About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Αρχαία Αίγυπτος

από τον μαθητή του ΣΤ2 ΓιώργοΒ.
 
  Πιστεύω πως οι Αιγύπτιοι ήταν ένας πολύ ωραίος και εργατικός λαός και για αυτό επέλεξα να γράψω αυτό το άρθρο. Ο πολιτισμός της Αρχαίας Αιγύπτου, ο οποίος αναπτύχθηκε κατά μήκος του Νείλου ποταμού, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη άρδευση και τη μεταφορά ανθρώπων, αγαθών και υλικών, παρουσιάζει αρκετά κοινά σημεία με εκείνον της Μεσοποταμίας. Ωστόσο, σε αντίθεση με τους Σουμέριους,


που οι πόλεις τους είχαν συχνές αντιπαραθέσεις μεταξύ τους, η Αρχαία Αίγυπτος ήταν μια ενιαία αγροτική κοινωνία υπό την εξουσία ενός μονάρχη.Η συστηματική καλλιέργεια της γης άρχισε στα μέσα της 5ης χιλιετίας στο δέλτα του Νείλου, σε μια εποχή όπου η Άνω Αίγυπτος κατοικούνταν από νομάδες και είχε σχέσεις με τους νεολιθικούς πολιτισμούς της Σαχάρας. Όσον αφορά το πεδίο της τέχνης στην Αρχαία Αίγυπτο συναντά κανείς ανάγλυφες απεικονίσεις ζώων σε βράχους και σε κεραμικά, ενώ τα πιο διαδεδομένα σκεύη είναι φτιαγμένα από μάρμαρο και ξεχωρίζουν για το σμίλευμα και το γυάλισμά τους.Τα βασικά στοιχεία του πολιτισμού της Αρχαίας Αιγύπτου είχαν ήδη αρχίσει να διαμορφώνονται πριν από την ένωση της Άνω και Κάτω Αιγύπτου, γύρω στο 3200 π.Χ., από τον Ναρμέρ, τον πρώτο Φαραώ της 1ης δυναστείας. ι αρχαίοι Αιγύπτιοι δεν ενδιαφέρονταν τόσο για την απόδοση της ζωής και της δράσης του ατόμου σε ένα μεταβατικό κόσμο, όσο για το «αιώνιο παρόν» κάτι που απαιτούσε την προσφυγή σε μια απόκρυφη γλώσσα σημείων και συμβόλων. Υπό αυτό το πρίσμα τα ιερογλυφικά που συστηματοποιήθηκαν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, χρησιμοποιήθηκαν αρχικά για επιγραφές σε βασιλικούς τάφους και όχι όπως έκαναν οι Σουμέριοι για διοικητικούς σκοπούς, ενώ η ρέουσα κυρτή γραφή, εμφανίστηκε ως μετεξέλιξη των ιερογλυφικών μετά τα μέσα της 3ης π.Χ. χιλιετίας, χωρίς όμως να πάψει η ισχύς τους έως τον 4ο μ.Χ. αιώνα, οπότε καταργήθηκε βίαια η αρχαία αιγυπτιακή θρησκεία.
ΠΗΓΉ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΏΝ :Art magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου