About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Χορτοφαγία

από την μαθήτρια του ΣΤ3, Ηλιάνα Α.

   Ο άνθρωπος για να επιβιώσει χρησιμοποιεί όλη την τροφική αλυσίδα. Πρέπει να τρώει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και άλλα ωφέλιμα συστατικά για να είναι υγιής.
   Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η χορτοφαγία είναι ένας εξίσου υγιής τρόπος διατροφής αρκεί να τρέφεσαι σωστά. Ελάχιστοι άνθρωποι το κάνουν αυτό γιατί εδώ και αιώνες έχει διατηρηθεί ο μύθος για το ότι το κρέας είναι το πιο ωφέλιμο απ΄όλα τα τρόφιμα.  
  Έχετε αναρωτηθεί ποτέ από πού προέρχονται τα συναισθήματα όπως η βία, τα νεύρα ή ο θυμός;
   Τα ζώα, όταν τα σκοτώνουμε, έχουν κάποια άσχημα συναισθήματα. Αυτά περνάνε στο κρέας τους και έρχονται σε εμάς. Αυτό όμως δεν γίνεται να αλλάξει όπως και να το κάνουμε, γιατί τα ζώα ποτέ δεν θα νιώσουν ευχάριστα όταν τα σφάζουν.
   Και όλα αυτά σας τα λέω γιατί όλ΄ αυτά τα έχω βιώσει εγώ η ίδια. Τα παιδιά που είμαστε στην προεφηβεία και στην εφηβεία έχουμε πολλά νεύρα. Εγώ έκανα για ένα μήνα χορτοφαγία και άνθρωποι, που συναλλάσσομαι καθημερινά, μου είπαν ότι έχει αλλάξει ο χαρακτήρας μου. Έτσι το συνεχίζω μέχρι και σήμερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου