About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Ανδρέα Μπουχαλάκη

Από τον μαθητή του ΣΤ1, Γιώργο Φ.

- Γεια σας κύριε Μπουχαλάκη, θα μπορούσα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις για το πώς είναι να είσαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής;

Φυσικά πείτε μου!

- Πώς φτάσατε ως εδώ να είστε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής με την φανέλα του Ολυμπιακού;

- Αυτό το οφείλω στους γονείς μου που με πήγαν στις ακαδημίες του Εργοτέλη όπου με ανέδειξαν και υπέγραψα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο στον Εργοτέλη και μετά από δική μου σκληρή δουλειά υπέγραψα στον Ολυμπιακό.

- Ποια ήταν τα συναισθήματα σας όταν παίξατε τον πρώτο επίσημο αγώνα με την φανέλα του Ολυμπιακού;

- Ένιωσα σίγουρα όμορφα, ήμουν πολύ χαρούμενος, επίσης συγκινημένος επειδή αναγνωρίστηκε η δουλειά που έκανα. 

- Πώς νιώσατε όταν πετύχατε το πρώτο σας γκολ;

Φανταστικά, ένιωθα σαν να πετάω στα σύννεφα.

- Ποιοι είναι οι προσωπικοί μελλοντικοί σας στόχοι;

- Όνειρο μου είναι να παίξω στο εξωτερικό κυρίως στο ισπανικό πρωτάθλημα. Επίσης θέλω να είμαι βασικός στο σχήμα της Εθνικής ομάδας και εύχομαι να παίξω με αυτήν στο Μουντιάλ του 2018.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που αφιερώσατε  για τη συνέντευξη. Σας εύχομαι από την πλευρά μου να είσαι πάντα υγιής και να πραγματοποιηθεί γρήγορα το όνειρό σας.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου