About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη απο τον Νίκο Καρέλη

απο τη μαθήτρια του Στ1 Ιουλία Γ.
 
 Ξέρετε τον Νικόλα τον Καρέλη;
Είναι ένας πολύ γνωστός ποδοσφαιριστής του Παναθηναικού.
Ορίστε  η συνέντευξη που μας έδωσε:
1) Πως σας λένε και τι δουλειά κάνετε;
 
 Λέγομαι Νίκος Καρέλης και είμαι επαγγελματίας       ποδοσφαιριστής.
 
2) Από πότε ξεκινήσατε αυτό το άθλημα και για ποιο λόγο;
 
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου με μια μπάλα στα πόδια.Πάντα μου άρεσε το ποδόσφαιρο και τα 8 μου χρόνια μπήκα στις ακαδημίες του Εργοτέλη.          
 
3) Πότε ξεκινήσατε να ασχολήστε επαγγελματικά με το άθλημα;
 
Το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο το υπέγραψα στα 15 μου χρόνια στον Εργοτέλη.
 
4) Πως νιώθετε που είστε τώρα πια ένα μεγάλο αστέρι  του ποδοσφαίρου και πόσο άλλαξε αυτό τη ζωή σας;
 
Δεν νιώθω μεγάλο αστέρι.Κάνω μια δουλεια όπως πολλοί άλλοι , απλά εμένα με γνωρίζουν περισσότεροι άνθρωποι επειδή το ποδόσφαιρο είναι ένα δημοφιλές αθλημα.Στη ζωή μου δεν άλλαξε κάτι ιδιαίτερα γιατί αυτή η δουλεια χρειάζεται πειθαρχία και <<καλή ζωή>>. 
 
5) Τι εύχεστε για το μέλλον;
 
Υγεία πάνω από όλα και επιτυχίες για την ομάδα μου!

1 σχόλιο: