About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον διευθύντη του σχολείου μας!


από τις "κορίτσια ρεπόρτερ"
  
Αποφασίσαμε να πάρουμε συνέντευξη από τον διευθυντή του σχολείου μας τον  κύριο Καρατάσο Νίκο. Είναι διευθυντής του 20ου δημοτικού σχολείου. Έχει δουλέψει ως διευθυντής στα εξής σχολειά: 
1ο Αρχανών, 1ο Ανωγιων, ΚΠΕ Αρχανων,Ανωγιων,Ρούβα και  στο πανεπιστήμιο 3 χρόνια. 
Tα χρόνια υπηρεσίας του είναι


 24.  Είναι παντρεμένος 17 χρόνια, η γυναίκα του είναι κοινωνική λειτουργός και έχει ένα γιο που είναι 16 χρονών και μια κόρη που είναι 7 χρονών. Ας δούμε την συνέντευξη!

1) Σε τι ηλικία αποφασίσατε να ακολουθήσετε αυτό το επάγγελμα;
Στα 18 αποφάσισα να ακολουθήσω αυτό το επάγγελμα .

2) Σας αρέσει αυτό που κάνετε;
Ναι μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω.

3) Πόσα χρόνια είστε δάσκαλος;
Είμαι 24 χρόνια δάσκαλος.

4) Από ποιο σχολείο  ξεκινήσατε τη θητεία σας;
Ξεκίνησα  από το δημοτικό σχολείο Ρουκανίων.

5) Ποια ήταν η πιο όμορφη στιγμή στην δουλειά σας και ποια η άσχημη στιγμή σας;
Η πιο ωραία στιγμή στην δουλειά μου ήταν όταν μπήκα στο μεταπτυχιακό .Δεν έχω άσχημη στιγμή στην δουλειά μου.

6)Τι σχέδια έχετε για το μέλλον ως προς το επάγγελμα σας;
Μου αρέσει πολύ και θέλω να παραμείνω και να γίνω καλύτερος σαν διευθυντής. Σχεδιάζω να κάνω ένα διδακτορικό.

7) Σας έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα αυτό το επάγγελμα;
Όχι, ποτέ.

8) Σας έκανε καλή εντύπωση το σχολειό μας;
Ναι, πολύ καλή.

9) Ποια είναι τα συναισθήματα σας;
Είναι πολύ θετικά. Αγαπώ τη δουλειά μου, αγαπώ πολύ τους μαθητές του σχολείου και τους συναδέλφους μου.

Αυτή ήταν η συνέντευξη από τον διευθυντή του σχολείου, ελπίζουμε να την ευχαριστηθήκατε και να σας άρεσε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου