About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Τα αδέσποτα σκυλιά της περιοχής μου.

Από τη μαθήτρια του Ε4 Δέσποινα Τζ.
Στη περιοχή του Αγίου Ιωάννη που μένω, υπάρχουν πολλά αδέσποτα. Άλλα είναι καλά και άλλα άγρια.
  Κάποιες φορές είτε είμαστε με το αυτοκίνητο, είτε με το μηχανάκι, κάποια σκυλιά μας παίρνουν από πίσω και εγώ φοβάμαι πάρα πολύ. Κάποια όμως μας έχουν γνωρίσει και δεν μας κυνηγάνε.

Δεν θα ξεχάσω μια μέρα που ήμουν εγώ με την μαμά μου στο μηχανάκι και ένας σκύλος με άγριες διαθέσεις μας πλησίασε. Μόλις λοιπόν ήταν έτοιμος να μας επιτεθεί, η μαμά μου του είπε: «Έλα, έλα εμείς είμαστε» και μόλις του το είπε αυτό, αυτός σταμάτησε και εντυπωσιάστηκα πολύ!

  Θα ήθελα πάρα πολύ να βρισκόταν ένα σπίτι για κάθε αδέσποτο ειδικά τώρα που αρχίζει ο Χειμώνας και κάνει κρύο για να έχουν ζεστασιά, φροντίδα και αγάπη. Ίσως θα έπρεπε ο Δήμος να φροντίσει αυτή την περίοδο να μαζέψει τα αδέσποτα ζώα στο δημοτικό κυνοκομείο ώστε να προστατευτούν και να έχουν την απαραίτητη κτηνιατρική περίθαλψη που έχουν ανάγκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου