About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Ψάχνοντας τον Ρίκο

από τη μαθήτρια του Ε2, Μάγδα Σκ.

 Διαβάστε παρακάτω το δικό μου φανταστικό ταξίδι στον βυθό, όπου είχα την τύχη να γνωρίσω τους γνωστούς μας  ήρωες, Νέμο και Ντόρις!
 Τον προηγούμενο χρόνο, τον Δεκέμβριο, έκανα ένα ταξίδι στο βυθό των Χανίων. Πήγα για εξερεύνηση του βυθού παρέα με τον σκύλο μου, τον Ρίκο.
 Στην αρχή τα πράγματα πήγαιναν πολύ όμορφα. Είχαμε βάλει τις στολές κατάδυσης και θαυμάζαμε τον υπέροχο βυθό με τα ψάρια και τα όμορφα φυτά. 
 Ξαφνικά έχασα τον Ρίκο. Έψαχνα, έψαχνα μα δεν τον έβρισκα πουθενά. Μόλις πήγα να κάτσω σ’ ένα βράχο για να ξεκουραστώ, τον είδα  μαζί με δύο ψαράκια να χορεύουν τσιφτετέλι. Τους πλησίασα και τους ρώτησα ευγενικά:

-Πώς σας λένε;

-Εμένα Ντόρις, χάρηκα.

-Εμένα Νέμο, χάρηκα.

-Εμένα με λένε Μάγδα κι εγώ χάρηκα.

 Μας πήραν και μας οδήγησαν στη σπηλιά που ζούσαν. Ήταν φανταστική!

 Έβαλαν τον Ρίκο σ΄ ένα κρεβάτι να ξεκουραστεί από το πολύ τσιφτετέλι που είχε χορέψει. Μετά μας κέρασαν γλυκά από φύκια και ψαροκροκέτες. Η Ντόρις ήταν όπως την φανταζόμουν, όμορφη και ξεχασιάρα. Ο Νέμο ήταν γλυκός και τρυφερός.
 Μείναμε μαζί τους μια ολόκληρη εβδομάδα και μας ξενάγησαν στον κόσμο του βυθού. Γνωρίσαμε πολλά όμορφα, μικρά και μεγάλα ψάρια όπως και φυτά. Όταν ήρθε η ώρα για να φύγουμε, ένιωθα πολύ χαρούμενη.
 Από τότε και μετά ο Ρίκο αποφάσισε να γίνει χορτοφάγος κι εγώ να μην φάω ποτέ ξανά ψάρι. Είναι δυνατόν να τρώω τους φίλους μου σαν το Νέμο και την Ντόρις; Μην τρώτε τα ψάρια γιατί τρώτε τους φίλους μου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου