About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Και τα σκυλιά μπορούν με κάποιο τρόπο να μετρούν την ώρα

απο τη μαθήτρια του Στ2 Νανά Κ. 

    Τα αξιολάτρευτα σκυλάκια που πλέον σχεδόν όλοι έχουμε σπίτι μας έχουν κάποιο άγνωστο για εμάς τρόπο να μετράνε την ώρα!!!

      Η σκυλίτσα που είχε η μαμά μου όταν ήταν φοιτήτρια, η Άρια,  κάθε πρωί στις 7 που ξυπνούσε η μαμά μου πήγαινε και την ξυπνούσε!!! Την ξυπνούσε στις 7 ακριβώς όπως και ένα ξυπνητήρι. Επίσης η σκυλίτσα της γιαγιάς μου όταν ήταν η ώρα που γυρνούσε η γιαγιά μου από την δουλειά έτρεχε έβγαινε στην αυλή και γάβγιζε!!! Κάτι παρόμοιο κάνει βέβαια η σκυλίτσα μας η Μόλη . Όταν γυρνάμε από το σχολείο στις 1:30 περίπου βγαίνει στο μπαλκόνι και γαυγίζει!!!

    Ο Καναδός καθηγητής Στάνλεϊ Κόρεν έκανε ένα πείραμα σε σκυλιά οπού είχε μια οθόνη οπού έπεφταν λιχουδιές και τα σκυλιά τις κοιτούσαν αν έκλεβε καμία λιχουδιά ή προσθετέ τα σκυλιά κοιτούσαν για περισσότερη ώρα! Διαπίστωσε λοιπόν ότι μπορούν να μετρήσουν!

    Σύμφωνα με αυτό το πείραμα σκέπτομαι πώς μπορεί όση ώρα λείπουμε αυτά να μετρούν δευτερόλεπτα! Κάτι πραγματικά παράξενο αλλα μπορεί να συμβαίνει γιατί τα σκυλιά όση ώρα τα αφεντικά τους λείπουν δεν έχουν τι να κάνουν και μιας και έχουν το μυαλό ενός δίχρονου είναι πολύ πιθανό να μετράνε την ώρα τόσο για απασχόληση όσο και για να ξέρουν πόση ώρα λείπουμε!

Ελπίζω πραγματικά να σας έκανε όση εντύπωση έκανε και σε εμένα!!

    

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου