About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Οι θετικές και οι αρνητικές πλευρές της διαφήμισης στην τηλεόραση

από την μαθήτρια του Στ2 Σοφία Σ..
   
    Καθημερινά στην τηλεόραση προβάλλονται διαφημίσεις που παρουσιάζουν πολλά διαφορετικά προϊόντα.Τρόφιμα,ρούχα,ηλεκτρονικές συσκευές,παιχνίδια,βιβλία αλλά και παραστάσεις,εκδηλώσεις διαφημίζονται στην τηλεόραση,για να γίνουν γνωστά στο κοινό όσο γίνεται πιο γρήγορα.Αυτή είναι η δύναμη της εικόνας που μεταδίδει η τηλεόραση.
    Βλέποντας διαφημίσεις ενημερωνόμαστε για τα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά.Μαθαίνουμε τα χαρακτηριστικά των διαφόρων προϊόντων,τη χρησιμότητά τους,τις τιμές τους και που μπορούμε να τα βρούμε.Έτσι, όταν πηγαίνουμε στα καταστήματα ξέρουμε τι θέλουμε να αγοράσουμε.
     Επίσης,πολλά από τα διαφημιστικά μηνύματα είναι διασκεδαστικά.Κάποια έχουν αστείους διαλόγους,ενώ σε άλλα ακούγονται χιουμοριστικά τραγούδια που μας φτιάχνουν τη διάθεση.Ακόμη, κάποιες διαφημίσεις χρησιμοποιούν πολύ εντυπωσιακές εικόνες,τοπία,όμορφα πρόσωπα αλλά και ωραία μουσική, δημιουργώντας ένα πολύ ευχάριστο αποτέλεσμα για τον τηλεθεατή.
     Ωστόσο, πολλές διαφημίσεις είναι παραπλανητικές.Παρουσιάζουν υπερβολικά ή και ψεύτικα πλεονεκτήματα των προϊόντων και παραλείπουν τα μειονεκτήματά τους.Προσπαθούν να μας πείσουν ότι κάποια προϊόντα μάς είναι εντελώς απαραίτητα ενώ στην πραγματικότητα δεν τα χρειαζόμαστε καθόλου.Μας παροτρύνουν,δηλαδή,να ξοδεύουμε τα χρήματά μας σε άχρηστες αγορές.
    Επίσης, τα κανάλια διακόπτουν τα διάφορα τηλεοπτικά προγράμματα πολύ συχνά, για να προβάλλουν τα διαφημιστικά μηνύματα.Δηλαδή, ενώ ο τηλεθεατής παρακολουθεί μια ταινία,μια σειρά ή μια εκπομπή που έχει επιλέξει, είναι υποχρεωμένος κάθε τόσο να βλέπει και τα δεκάδες διαφημιστικά μηνύματα που παρεμβάλλονται.Αυτό είναι κάτι που συχνά εκνευρίζει τον τηλεθεατή.
    Διαπιστώνουμε,λοιπόν, ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις έχουν θετικές και αρνητικές πλευρές.Μας ενημερώνουν για τα προϊόντα αλλά προσπαθούν και να μας πείσουν να τα αγοράσουμε, ακόμη κι αν δεν τα χρειαζόμαστε.Γι' αυτό, πρέπει να κρίνουμε όσα δείχνουν τα διαφημιστικά μηνύματα και να αποφασίζουμε ποιες αγορές είναι πραγματικά αναγκαίες για εμάς.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου