About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Ένα ξεχωριστό ποίημα...

από την μαθήτρια του ΣΤ3, Ηλιάνα Α.

   Θα σας μιλήσω για ένα ποίημα που έγραψε ένα παιδί της Αφρικής και βραβεύτηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του 2006. Μιλάει για τον λευκό και τον μαύρο άνθρωπο και τις διαφορές τους. 
  Πιστεύω ότι είναι ένα υπέροχο ποίημα και πως αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε !! 




Όταν γεννιέμαι είμαι μαύρος 

Όταν μεγαλώνω είμαι μαύρος 

Όταν κάθομαι στον ήλιο είμαι μαύρος 

Όταν φοβάμαι είμαι μαύρος 

Κι όταν πεθαίνω ακόμη είμαι μαύρος 

Ενώ εσύ λευκέ άνθρωπε 

Όταν γεννιέσαι είσαι ροζ 

Όταν μεγαλώνεις είσαι λευκός 

Όταν κάθεσαι στον ήλιο γίνεσαι κόκκινος 

Όταν κρυώνεις γίνεσαι μπλε 

Όταν φοβάσαι γίνεσαι κίτρινος 

Όταν αρρωσταίνεις γίνεσαι πράσινος 

Κι όταν πεθαίνεις γίνεσαι γκρι 

Και λες εμένα έγχρωμο; 



      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου