About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Ένας διάλογος με έναν κάτοικο ενός άλλου πλανήτη

απο το μαθητή του Ε1 Γιώργο Μπ.


           Για πάνω από έξι μήνες η συνεχής πορεία του διαστημόπλοιού μας στο διάστημα μας εξασφάλιζε εμπειρίες και εικόνες μοναδικές. Επιτέλους όμως έφτασε η στιγμή που ο κυβερνήτης μας αποφάσισε ότι έπρεπε να προσγειωθούμε  σε κάποιο πλανήτη προκειμένου να γίνει συντήρηση των μηχανών του διαστημόπλοιου. Η αίσθηση ότι επιτέλους μπορούσα να γνωρίσω από κοντά τα πλάσματα ενός άλλου  πλανήτη με ενθουσίασε. Το άγνωστο και το ανεξερεύνητο της κατάστασης αυτής δεν με τρόμαζε καθόλου. Φόρεσα γρήγορα, γρήγορα, τη στολή μου και βγήκα έξω. Ξαφνικά ένα μικρόσωμο πλάσμα με στρογγυλό κεφάλι  και μάτια και δύο μικρές κεραίες πετάχτηκε μπροστά μου. Στην αρχή ένιωσα ένα μούδιασμα που δε με εμπόδισε όμως να του μιλήσω:


-Γεια σου, είμαι ο Γιώργος και ήρθα από τη Γη. Εσύ ποιος είσαι;

-Το όνομά μου είναι Φαμ και αυτός είναι ο πλανήτης μου, ο Υ40. Το ξέρεις ότι βρισκόμαστε εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά από τη Γη; Πώς έφτασες εδώ;

-Το ταξίδι μας άρχισε πριν έξι μήνες περίπου και σκοπός του ήταν να γνωρίσουμε το διάστημα και να κάνουμε συλλογή στοιχείων
από τους πλανήτες του. Έτσι επισκεφτήκαμε τον Άρη, το Δία και τον Κρόνο. Οι μαύρες τρύπες, οι αστεροειδείς και η αστρική σκόνη έκαναν το ταξίδι μας δύσκολο και κάποιες φορές επικίνδυνο. Όμως δεν υποχωρήσαμε. Η αποστολή μας είναι απολύτως επιτυχημένη μέχρι τώρα. Πες μου όμως κι εσύ λίγα πράγματα για τον πλανήτη σου.

-Όπως μπορείς να δεις οι κρατήρες και τα βράχια κυριαρχούν στο τοπίο του πλανήτη μου. Πηγή ζωής για μας είναι ο Ήλιος και η ενέργειά του. Με τη βοήθεια της μεγαλώνουμε, δημιουργούμε, τρεφόμαστε και αναπαραγόμαστε. Όπως καταλαβαίνεις οξυγόνο και νερό δεν υπάρχει πουθενά.

-Έχεις δίκιο. Ο πλανήτης σας είναι τελείως διαφορετικός από το δικό μας. Η Γη έχει μεγάλες περιοχές γεμάτες νερό, τις θάλασσες και μεγάλες περιοχές στεριάς, τις ηπείρους. Εμείς οι άνθρωποι ζούμε στη στεριά όπου έχουμε χτίσει μικρές και μεγάλες πόλεις και τρεφόμαστε από τα ζώα και τα φυτά. Επίσης εμείς οι κάτοικοι της Γης ασχολούμαστε με διάφορα πράγματα. Δουλεύουμε, μορφωνόμαστε, κάνουμε έρευνες και πειράματα, διασκεδάζουμε. Εσείς εδώ με τι ασχολείστε;

-Οι κάτοικοι του πλανήτη Υ40 είμαστε πολύ λίγοι και ασχολούμαστε με την τεχνολογία και το διάστημα. Έτσι έχουμε έρθει στη Γη αρκετές φορές και μπορώ να πω ότι αληθινά ο πλανήτης σας είναι πολύ όμορφος και αξίζει να τον επισκεφτεί κάποιος.

-Σε καλώ λοιπόν Φαμ να έρθεις όποτε θέλεις στη Γη μας. Τώρα όμως πρέπει να φύγω. Χάρηκα για τη γνωριμία και σ’  ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου έδωσες.

-Κι εγώ σ’ ευχαριστώ. Καλό ταξίδι!        


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου