About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον προπονητή ακαδημιών του ΠΟΑ κύριο Μανώλη Γιακουμάκη.

απο τους μαθητές του Στ1 Γιώργο  Σ. και Νικόλα Κ.


  Πήραμε συνέντευξη από τον προπονητή μας τον κύριο Γιακουμάκη. Ο κύριος Γιακουμάκης πριν γίνει προπονητής, είχε μεγάλη ποδοσφαιρική καριέρα στον ΠΟΑ. 

ØΠόσο χρονών αρχίσατε να παίζετε ποδόσφαιρο;

Στα παιδικά μου χρόνια δεν υπήρχαν ακαδημίες και έτσι μαθαίναμε με τα παιδιά ποδόσφαιρο στην αλάνα . Πρώτη φορά επίσημο παιχνίδι έπαιξα στα 15 μου.

Ø Παίξατε σε άλλη ομάδα εκτός τον ΠΟΑ; 



Πέρασα από αρκετές ομάδες πριν αγωνιστώ στον ΠΟΑ. Όπως είναι ο ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο ΑΟ Ασημίου και τέλος στον ΠΟΑ όπου έπαιξα τα περισσότερα χρόνια.


Ø Τι θέση παίζατε όταν παίζατε ποδόσφαιρο;

Τα πρώτα χρόνια αγωνίστηκα ως επιθετικός μετά σε κάποιες ομάδες γύρισα σαν δεξιά και αριστερά κέντρο. Τα τελευταία 10 χρόνια της καριέρας μου έπαιξα ως επιθετικός πετυχαίνοντας αρκετά γκολ.

Ø Σε πια ηλικία και γιατί σταματήσατε το ποδόσφαιρο;

Σταμάτησα σε ηλικία 37 ετών γιατί το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα το οποίο χρειάζεται ενέργεια και δύναμη τα οποία κάποια στιγμή χάνονται μετά την ηλικία των 35 ετών .

Ø Σας αρέσει να βοηθάτε τα παιδιά να μαθαίνουν ποδόσφαιρο;

Υπήρξα προπονητής σε ομάδες μεγάλων αλλά με τράβηξε περισσότερο το παιδικό ποδόσφαιρο γιατί μου αρέσουν τα παιδιά και μπορώ να μεταδώσω σε αυτά καλύτερα τις γνώσεις μου πάνω στο ποδόσφαιρο.

Ø Aν σας ρωτούσε ένα παιδί ποια είναι η συνταγή για να γίνει καλός ποδοσφαιριστής, τι θα του απαντούσατε;

Το πρώτο πράγμα που λέω στα παιδιά είναι ότι ασχολούμαστε με το ποδόσφαιρο για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι και καλοί αθλητές. Το να γίνει κάποιος καλός ποδοσφαιριστής θα πρέπει να συνδυάζει ταλέντο και πολλή σκληρή δουλεία στις προπονήσεις.

Ø Ποια πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη ελληνική ομάδα αυτή τη στιγμή;

Η καλύτερη ελληνική ομάδα κατά την γνώμη μου αυτή την στιγμή είναι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ γιατί δεν έχει οικονομικά προβλήματα όπως οι περισσότερες ομάδες στην χώρα μας και έχει την δυνατότητα να φέρνει στην ομάδα καλούς ξένους παίκτες.
 

Ø Αν μια ομάδα μεγάλης κατηγορίας σας ήθελε για προπονητή θα φεύγατε από τον ΠΟΑ;

Νομίζω ότι έχω αποφασίσει με το τι θέλω να ασχοληθώ. Αυτό που μου αρέσει και με τραβάει το βρίσκω στην ομάδα του ΠΟΑ που τίμησα για αρκετά χρόνια σαν ποδοσφαιριστής και συνεχίζω σαν προπονητής. Οπότε θα αρνιόμουνα .

4 σχόλια:

  1. ευχαριστο για τις οδηγειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ...!!! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΣΑΣ.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω λεω οτι η καλυτερη ομαδα ειναι η παναθηναικαραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα<333333333333333333333333333333333333333333

      Διαγραφή