About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Τα αγαπημένα τραγούδια του Ε2

   Το τραγούδι του Αλκίνοου Ιωαννίδη «Απόγευμα στο δέντρο» μου αρέσει γιατί συνδυάζει αρμονικά το απαλό με το δυναμικό. Μου αρέσουν οι στίχοι του και ο τρόπος που «πατάει» η μία φωνή πάνω στην άλλη. Όταν το ακούω έχω έντονα συναισθήματα και με συνεπαίρνει.
 Νηρέας Μ.




   Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι το Ρασπούτιν. Το τραγούδι αυτό είναι δημιουργία του συγκροτήματος Boney M.
Όταν ακούω αυτό το τραγούδι με ευχαριστεί και με διασκεδάζει. Ο ρυθμός του είναι ζωηρός και με κάνει να χορεύω αν και δεν ξέρω τι σημαίνουν ακριβώς τα λόγια του.
Αντρέας Γ.


 
Ο Γλάρος είναι το αγαπημένο μου τραγούδι, γιατί ήταν το πρώτο τραγούδι που τραγούδησα σε συναυλία, με την χορωδία της Περιφέρειας, πριν από τέσσερα χρόνια. Όταν το σκέφτομαι, συγκινούμαι και θυμάμαι πόσο ωραία είχα περάσει, τα τραγούδια που είχα μάθει και τους φίλους που είχα κάνει και έχω ακόμα.
Μιχαέλα Π.


   Εμένα μου αρέσει πολύ το τραγούδι «Muevelo» γιατί έχει τέλεια μελώδια και πολύ ωραίο ρυθμό. Επίσης αυτό το τραγούδι άμα το ακούσετε σας φέρνει χαρά και σας κάνει να θέλετε να σηκωθείτε να χορέψετε. Εγώ σας το προτείνω σίγουρα ως επιλογή τραγουδιού ειδικά σε αυτούς που θέλουν να κάνουν πάρτι και να διασκεδάσουν!
 Μάνος Κ.


   Αυτό το τραγούδι μου αρέσει επειδή έχει ωραίο ρυθμό. Επίσης μου αρέσουν τα λόγια του. Όμως μου αρέσει να το ακούω και όταν βλέπω άλλα βίντεο. Αυτό το τραγούδι δηλαδή είναι το αγαπημένο μου!
 Κωσταντίνος Χ.

 

   Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι το Βelieve επειδή μ’ αρέσει ο ρυθμός του. Επίσης το Believe σημαίνει "πιστεύω", που είναι ένα ωραίο ρήμα και εμένα μόνο αυτή η λέξη μου δίνει το μήνυμα ότι όταν θέλουμε να καταφέρουμε κάτι πρέπει να το πιστεύουμε.
   Kώσταντίνος Α

 

   TREAT YOU BETTER. ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ SHAWN MENDES.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΕΧΩΣ Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗ ΤΟΥ.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
ΜΙΧΑΛΗΣ Α..

 

   Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι το ''LOVELY'' (ΛΟΒΛΙ) της Billie Eilish (Μπίλι Έιλις).Αυτό το τραγούδι μου αρέσει γιατί όταν το ακούω με ηρεμεί και με κάνει να ξεχνάω ό,τι έχω στο μυαλό μου.Επισης,μου αρέσει γιατί με παρασέρνει και θέλω να τραγουδήσω,όταν το ακούω.
Παναγιώτα Α.

 

   Το τραγούδι που μου αρέσει ονομάζεται Lalala .Aυτό το τραγούδι μου αρέσει επειδή είναι πολύ ωραίο και πρέπει να το άκουσουν όλοι.Οι εικόνες που έχει είναι επίσης ωραίες. Οι τραγουδιστές είναι ο Y2K και ο bbno$. Σε κάνει να διασκεδάζεις και μπορείς να κάνεις πάρα πολλές χορευτικές φιγούρες .Κάποιες από αυτές κάνω κι εγώ καμία φορά .
ΚρίστιανΝ. 

 

   Ένα από τα τραγούδια που μου αρέσει και το παίζω αυτό τον καιρό στην κιθάρα είναι το τραγούδι Κεμάλ με στίχους του Νίκου Γκάτσου και μουσική του Μάνου Χατζηδάκη. Περιγράφει μια αληθινή ιστορία με ένα νεαρό μετανάστη στην Αμερική. Ακούστε λοιπόν την ιστορία του Κεμάλ ενός νεαρού πρίγκιπα της ανατολής, απόγονου του Σεβάχ του θαλασσινού, που νόμισε ότι μπορεί να αλλάξει τον κόσμο…. Όταν το ακούω μα και καθώς το παίζω στην κιθάρα το απολαμβάνω. Έχει γαλήνιο ρυθμό και με ηρεμεί, παρόλο που η ιστορία έχει άσχημο τέλος. Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ Καληνύχτα...
 Θεόφιλος Μ.

 

   Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ έχει ωραίο ρυθμό και είναι κρητικό τραγούδι. Το ακούω συχνά και μερικές φορές το τραγουδάω όταν βρίσκω τον ρυθμό. Μου αρέσει επειδή μερικές φορές μαθαίνω και κρητικά αλλά όχι μόνο γι' αυτό αλλά και επειδή μιλάει για την ιστορία του Ερωτόκριτου, γι' αυτό το τραγούδι ονομάστηκε ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ.
 Γιώργος Μ.

 

   Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι η συννεφούλα. Μου αρέσει που στις αρχές μερικών προτάσεων επαναλαμβάνει την πρώτη λέξη όπως Κι ένα βράδυ κι ένα βράδυ βράδυ … Επίσης μου αρέσει ο ρυθμός του.
 Νανά Κ.

 

   Το τραγούδι kill this love είναι το αγαπημένο μου από τις Jenny, Jisoo, Rose και Lisa ή αλλιώς blackpink το τραγούδι αυτό έχει πολλές και ωραίες μελωδίες που σε κάνουν να θες να χορέψεις. Επίσης τα κορίτσια έχουν ωραία φωνή και το τραγούδι έχει ωραίο χορευτικό 
Γρηγόρης. Α

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου