About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη του Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Ηρακλείου, κ. Χάρη Βαβουρανάκη

από τον μαθητή του ΣΤ2, Αντώνη Β.

    Η παρακάτω συνέντευξη έγινε στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, στην 13η ενότητα, όπου μια εργασία ζητούσε να πάρουμε μια συνέντευξη από έναν άνθρωπο της πόλης μας ή του χωριού μας, για να μάθουμε κάποια πράγματα για την δουλειά του και επίσης πώς ήταν η ζωή στην πόλη ή το χωριό παλιά ή σήμερα, ανάλογα τι μας ενδιαφέρει.

- Πώς είναι η καθημερινή και επαγγελματική σας ζωή;

- Η επαγγελματική μου δραστηριότητα ως γιατρός γεμίζει την ημέρα μου. Η καθημερινότητά μου ξεκινά με το ιατρείο, εξετάζοντας και βοηθώντας ανθρώπους που έχουν προβλήματα υγείας. Φυσικά πάντα βρίσκω χρόνο για να ασχοληθώ και να συζητήσω με τα παιδιά μου και την οικογένειά μου. 

- Ποια είναι τα συνήθη προβλήματα υγείας των ανθρώπων που εξετάζετε;

- Τα συνήθη προβλήματα υγείας των ανθρώπων που εξετάζω αφορούν τα οστά και τους μυς του σώματος μια που είμαι ορθοπεδικός. Τα παιδιά παρουσιάζουν κυρίως κατάγματα στα χέρια και στα πόδια ενώ οι μεγάλοι προβλήματα κυρίως στην σπονδυλική στήλη.

- Πώς περνάτε τον ελεύθερό σας χρόνο;

- Δυστυχώς δεν έχω πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο. Αυτόν που έχω όμως προσπαθώ να τον περάσω παίζοντας επιτραπέζια με τα παιδιά μου, πηγαίνοντας εκδρομές και διαβάζοντας λογοτεχνικά βιβλία.

- Τι σας αρέσει στην πόλη και τι όχι;

- Στην πόλη μας μου αρέσει πολύ που έχω τη δυνατότητα να περπατάω στην παραλιακή δίπλα στη θάλασσα. Δεν μου αρέσει που δεν έχει πολύ πράσινο, πολλά και μεγάλα πάρκα.

- Θα θέλατε να αλλάξετε κάτι; 

- Θα ήθελα το Ηράκλειο να έχει περισσότερα πάρκα και χώρους αναψυχής και διασκέδασης για τα παιδιά.

- Πώς φαντάζεστε το μέλλον στην πόλη;

- Θα ήθελα η πόλη μας να αποκτήσει περισσότερους δρόμους για περπάτημα, να είναι πάντα καθαρή με πολλές πλατείες και σιντριβάνια. 

- Τι θυμάστε παλιότερα και τι έχει αλλάξει σήμερα;

- Την εποχή που ήμουν εγώ παιδί υπήρχαν λιγότερα αυτοκίνητα και περισσότεροι χώροι παιχνιδιού, οι αλάνες για τα παιδιά. Σήμερα τα αυτοκίνητα είναι περισσότερα, υπάρχει πάρα πολύς θόρυβος που με την έλλειψη χώρων πρασίνου, τα πάρκα δηλαδή, κάνουν την καθημερινότητά μας πιο δύσκολη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου