About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από έναν κτηματομεσίτη

Από την μαθήτρια του ΣΤ1, Αριστέα Ζ.

 Αποφάσισα να πάρω μια συνέντευξη από τον κύριο Γιάννη Ζωγραφάκη που κάνει ένα πολύ δύσκολο επάγγελμα. Είναι κτηματομεσίτης. 

-Γιατί διαλέξατε αυτό το επάγγελμα ;

-Γιατί μου αρέσει η επαφή με τον κόσμο και η απασχόληση με τα ακίνητα. 

-Σας αρέσει η δουλειά σας ;

-Φυσικά. Κάθε πελάτης είναι κάτι διαφορετικό και έτσι δεν χάνω ποτέ το ενδιαφέρον μου. 

-Έχετε αντιμετωπίσει ποτέ μεγάλες δυσκολίες ;

-Πολλές φορές, αλλά με επιμονή και υπομονή όλα ξεπερνιούνται. 

-Σας αρέσει όταν συστήνετε ένα σπίτι σε κάποιον άνθρωπο ;

-Μου αρέσει όταν βρίσκω το ιδανικό ακίνητο για τον κάθε πελάτη. 

-Έχετε συνεργαστεί ποτέ με άλλους συναδέλφους σας προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια πώληση ;

-Είναι πολύ συνηθισμένο προκειμένου να βρεθεί αυτό που ζητάει κάθε φορά ο πελάτης μας.

-Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει το επάγγελμά σας ;

-Όλους τους έχει επηρεάσει τον καθένα στον δικό του τομέα. Εγώ στη δική μου δουλεία προς στιγμήν τα έχω καταφέρει παρά τις δυσκολίες.

-Αν σας δινόταν ευκαιρία θα αλλάζατε επάγγελμα ;

-Όχι δεν θα άλλαζα δουλειά.

-Κύριε Ζωγραφάκη σας ευχαριστούμε πολύ που μας επιτρέψατε να σας πάρουμε συνέντευξη . 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου