About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη απο μια μητέρα


απο τη μαθήτρια του Στ1 Ιφιγένεια Κ.

 
Πώς ονομάζεστε και τι δουλειά κάνετε ;


  Ονομάζομαι Δαούλα Ιωάννα και είμαι νοσηλεύτρια στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο.


Πόσα παιδιά έχετε;


Έχω δύο κόρες.


Τι θυσίες χρειάστηκε να κάνετε όταν γίνατε μητέρα ; 


Θυσίασα τον ύπνο μου, την ηρεμία μου και τον ελεύθερο χρόνο μου (που δεν υπάρχει πια)
Έχετε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα στη δουλειά σας επειδή έχετε παιδιά ;


Ναι, γιατί οι κόρες μου έρχονται στον χώρο εργασίας μου και με πρήζουν.


Η δουλειά σας έχει επηρεάσει ποτέ την ψυχολογία σας προς την οικογένεια σας ;


Ναι, όταν είμαι κουρασμένη και ζαλισμένη δεν μπορώ να ασχοληθώ με αυτά που πρέπει στο σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου